یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۸:۵۸:۰۹

مدیربازرگانی شرکت ملی نفتکش ایران:
مذاکره برای ورود نفتکش‌های ایرانی به اروپا در حال نهایی شدن است

باشگاه خبری فراساحل: مدیربازرگانی شرکت ملی نفتکش ایران از نهایی شدن مذاکره با شرکت‌های غربی برای وارد شدن نفتکش‌های ایرانی به بازارهای بین‌المللی در آینده بسیار نزدیک خبر داد و گفت: میانگین سنی نفتکش‌های این ناوگان ١٠ سال است که یکی از جوانترین‌های دنیا به شمار می‌آید. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، نصرا.. سردشتی با اشاره اینکه شرکت ملی نفتکش ایران بزرگترین شرکت حمل و نقل محموله‌های نفتی ایران است، تصریح کرد: این شرکت همچنین یکی از جوانترین ناوگان‌های دریایی دنیا را در اختیار دارد و میانگین سن کشتی‌های این ناوگان ١٠ سال است.


وی با بیان اینکه کشتی‌های ایرانی استاندارد بالایی دارند بر مدرن بودن کشتی‌های ایرانی تاکید کرد و گفت: در آینده بسیار نزدیک نفتکش‌های ایرانی بین‌المللی می‌شوند و در آبهای اروپایی تردد می‌کنند. کاپیتان سردشتی پیش‌تر در همایش بین‎المللی LPG که در تهران و با حضور نمایندگان ٦٥ کشور جهان برگزار شد، با بیان اینکه شرکت ملی نفتکش از یک ‎سال و نیم پیش و پیش از اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، خود را برای ورود دوباره به بازارهای اروپا آماده کرده بود، افزوده بود: انتظار داریم نفتکش‌های این شرکت در ژوئن ٢٠١٦ (خردادماه) تردد خود را به بنادر اروپایی از سر گیرند که نخستین تردد این نفتکش‌ها به اروپا پس از تحریم‌های غرب خواهد بود.



  کد خبر : 1729
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :